30/4/14

Sizzix: Feliz dia

Bon dia !!!

Ya ha pasado una semana desde la noticia de mi colaboración con Sizzix. Así que hoy, seguimos con la sección. En esta ocasión, he optado por utilizar el material de viene en el kit de iniciación de la Big Shot. La verdad es que lo encuentro de lo más variado y con muchas posibilidades. Y, cómo el próximo domingo es el día de la madre, he preparado una tarjeta para felicitar a la mía:



Primero he troquelado los corazones, que forman la flor, en la cartulina blanca. Una vez troquelado he realizado el embossing con la carpetilla que viene en el kit.  Un papel para situar bajo la flor, y a jugar con volúmenes, complementos y los corazones.

Aquí os dejo con algunos detalles:


En estas imágenes se aprecia mejor el detalle de la flor. He escogido la colección de papeles "Desde el corazón" porque le daba un aire dulce a la tarjeta.



Los materiales utilizados son:



Espero que os haya gustado y, aunque está pensada para el día de la madre, creo que sirve para más ocasiones ¿no os parece?


Feliz miércoles

20 comentarios:

  1. Muy chulo!!!!! no había visto esa carpeta de embosing y queda muy bien!!! me encantan los colores que jas elegido!!! muakkkk

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Sí la verdad es que queda muy mona, y creo que le va bien a cualquier estilo. Me alegra que te haya gustado !!!

      Petonets

      Eliminar
  2. Només puc dir que és una passada de tarjeta!!!! Petonets

    ResponderEliminar
  3. Què bonica i original! Felicitats!!!!! Un*

    ResponderEliminar
  4. Dolça i alegre a la vegada! És preciosa!
    Petons

    ResponderEliminar
  5. Quina targeta més maca, la trobo preciosa! I quina il·lusió em fa que es pugui fer amb el kit d'inici!!! m'has donat una alegria tu! hehehe... per no parlar d'aquests papers tan xulos de Collage de Memòries, que tb em vaig comparar al Handmade festival!!! Aix que contenta estic! Quin parell de targetes que faré pel dia de la mare!(mare i sogra ;-)
    Però ja fa una estona que li estic donant voltes a un dubte que tinc...com t'ho has fet per troquelar a la cartolina el cercle de cors que formen la flor, sense que se't troqueli la papallona i el cor gran que hi ha al costat, en el mateix troquel??? Sens dubte, encara tinc molt per aprendre!!!
    Ptnts!!!

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Gràcies Anna !!! Me n'alegro que t'hagi agradat i que la vulguis fer per regalar. El que em comentes del troquel, el cor que he fet servir és el framelit, els que van a la bosseta, així que ja veuràs que no et costaran gens de posicionar.

      Petonets,

      Eliminar
    2. Ooootres és clar! Aaaaaix que tonta nena! Ja li podia estar donant voltes! hahahaha....ara no hi comptava amb aquells framelits!!! gràcies wapíssima, dubte resolt!!!
      Ptnts!!!

      Eliminar
    3. Ainssss! Quina ilu que adquirissis els meus papers! Un*

      Eliminar
    4. Eeeei! Oi tan que sí Alicia! Són preciosos, m'encaaaanten!!! Era una de les coses que tenia fixes a la "llista de la compra" del Handmade Festival i contenta xk els vaig trobar fàcilment! ;-) Hehehe... Ptnts!

      Eliminar
  6. Ostras Raquel, qué bonita la targeta es preciosa¡¡¡¡¡¡ y que acertados todos los complementos escogidos. Siempre un 10¡¡¡¡¡¡.
    Felicidades

    ResponderEliminar
  7. M'encanta! És molt bona idea jugar amb els cors.

    ResponderEliminar
  8. M'encanta aquesta flor feta amb cors ( i amb el cor, jajaja). I tens raó, aquests papers són tan dolços que no podia sortir una postal que no fos dolça. Petonets

    ResponderEliminar
  9. Que tarjeta tan mona Raquel <3 <3 <3 Me encanta guapa! un beso ^_^

    ResponderEliminar
  10. Hola Raquel!! quina tarja més maca!! és realment molt dolça i adequada per la mare; la flor amb aquests pètals de cors és molt original!!

    Una abraçada!
    Pilar

    ResponderEliminar

Moltes gràcies !!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...