25/5/13

Flors

A la portada de l'àlbum " A la primavera", com a tanca, hi havia una flor de ganxet. Doncs aquesta és la meva producció de flors, en tres colors combinables amb el mini. La veritat és que treballar amb un ganxet tan petit té les seves dificultats, perquè tooot és petit.

En la portada del álbum "En primavera", como cierre tenía una flor de ganchillo. Pues esta es mi producción de flores, en tres colores combinables con el mini. La verdad es que trabajar con un ganchillo tan pequeño tiene sus dificultades, porque tooodo es pequeño.




Una flor:
Una flor:



11 comentarios:

  1. Doy fe de que son tannnnnnnnnn bonitas!!!!! ARTISTA!!!!!

    ResponderEliminar
  2. Una bona producció i molt bonica!!

    ResponderEliminar
  3. Aix...com m'agraden...;)
    I quina satisfaccio veure-les acabades.eh!!??!
    Una abraçada!!
    Nuria

    ResponderEliminar
  4. Aix...com m'agraden...;)
    I quina satisfaccio veure-les acabades.eh!!??!
    Una abraçada!!
    Nuria

    ResponderEliminar
  5. Precioses!!! m'encanten!!!
    Petonets

    ResponderEliminar
  6. Són com tu, alegres i plenes de vida. A veure on les col.loques. Ens ho has d'ensenyar. Jo és que el tema agulla (ja sigui de cosir, de ganxet o de mitja) em dona una mica d'al.lèrgia. Per això us admiro més a les que les sabeu utilitzar tan bé. Molts petons

    ResponderEliminar
  7. Preciosas Raquel, me encantan pero no se hacerlas, es muy dificil?, me enseñas?,ja,ja,ja....venga porfi!!!!, va en serio, eh!!!. Preciosas.BSS:

    ResponderEliminar
  8. Són una monada les floretes!! Ara porten una feinada, pero a la que en fas una que t'ha quedat bé, no pots parar!! Fa uns anys, en vaig fer unes semblants, em vaig passar l'estiu fent-ne és addictiu jejee (crec que tinc l'esquema del tuto al blog) ptnneeets

    ResponderEliminar
  9. Nenaaaaaaaaaaa que bé!! jo sóc incapaç :( no puc no puc no puc, ni cosir, ni ganxet ni res... ho he intentat i em donen époques... però no està fet per les meves mans :(

    ResponderEliminar

Moltes gràcies !!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...