4/3/13

Targeta aniversari


Quan faig una targeta, intento pensar en el destinatari, busco els papers més addients al seu estil, als seus gustos i també hi poso alguna coseta meva. En aquest cas, la gama cromàtica diuen moolt d'ella, el cosit i la roba de sac meu ;). Un botó creatiu molt addient amb aquests papers, missatge amb embossing i... voilà una targeta de felicitació d'aniversari !

Cuando hago una tarjeta, intento pensar en el destinatario, busco los papeles más próximos a su estilo, a sus gustos y también añado alguna cosa mía. En este caso, la gama cromática dicen mucho de ella, el cosido y la tela de saco de mí. Un botón creativo muy apropiado con estos papeles, mensaje con embossing y ... voilà una tarjeta de felicitación de cumpleaños.

Feliç setmana !
Feliz semana!

15 comentarios:

  1. Quina preciositat Raquel!
    És tendre, tendre! i m'encanta el botó a sobre de la roba de sac, el fa destacar més!!!
    Petons

    ResponderEliminar
  2. es super maca i amb un punt de primavera :D

    petonets!

    ResponderEliminar
  3. Ohhh!!! Avui comento jo!! Com m'agrada la postal que em vas fer!!! ;) Petonets!!!

    ResponderEliminar
  4. Muy bonita! me encanta el detalle del botón con corazón :) besos

    ResponderEliminar
  5. Molt alegre i colorida!. El botó és una cucada!


    Petonets!


    Charo

    ResponderEliminar
  6. M'encanta! La trobo molt alegre i elegant. El detall de la roba de sac m'agrada molt. Em penso que te'l copiaré en alguna targeta. Petons

    ResponderEliminar
  7. Super chula Raquel! Y el boton me encanta..

    ResponderEliminar
  8. que bonita Raquel! el papel de fondo es genial, lo he tenido ahora no recuerdo la colección pero es divino y en tus manos ha quedado preciosa!
    un besote ^^

    ResponderEliminar
  9. Preciosa Raquel!!! Els colors són preciosos, alegres i el botó m'encantaaa! Petons

    ResponderEliminar
  10. Maquíssima!!! uns colors perfectes i m'encanta el cosit en les targetes!!! Una combinació punta-roba de sac-botó creatiu fantàstica :). Petonets

    ResponderEliminar
  11. Muy bonita Raquel, me ha gustado mucho esa flor de tela de saco con el botón creativo, hacen una pareja perfecta.BSS:

    ResponderEliminar
  12. Els papers escollits són molt tendres, i el detall del cosit (sóc una fan de la costura), la roba de sac tb cada vegada més fan, i els botons creatius em tornen boja...amb aixó ja t'ho dic tot, m'encantaaaa!!!!

    ResponderEliminar
  13. Eiiiii, tinc aquests papers, m'agrada molt com t'ha quedat♥♥

    ResponderEliminar
  14. Moltíssimes gràcies noies pels vostres comentaris, sempre alegren el dia !!!

    Petonets

    ResponderEliminar

Moltes gràcies !!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...