9/12/12

Entrevista a BTV !!!


El passat dia 6 de desembre va sortir per BTV una entrevista que em van fer durant un dels tallers del calendari d'Advent a Grap/pa. Us puc assegurar que vaig passar uns nervisssss. La cara com un tomàquet, perquè sabia que gravaríen el taller, el que no sabia era que em farien preguntes i hauria de parlar.... Però tot i els nervis passats, he de dir que, quan ho vaig veure per la tele amb els meus fills i el meu marit, em va agradar com va quedar.

Per veure el vídeo clica damunt la imatge:






Petonets

7 comentarios:

  1. Felicitats Raquel! Ja havia vist el video al FB, estàs fantàstica!

    ResponderEliminar
  2. Escolta, has estat fantàstica!!!. Enhorabona!
    Petonets!


    Charo

    ResponderEliminar
  3. Vas quedar com tota una star. Ho vas fer requetebé.
    Petons

    ResponderEliminar
  4. Felicidades!!!! Se te ve genial!. Y el calendario una maravilla!! Un beso grande.

    ResponderEliminar
  5. No havia vist encara el vídeo però vas quedar perfecta!! i molt convincent! :) i per cert... el calendari d'advent preciós!!! Un petonet

    ResponderEliminar
  6. Ho has fet molt bé!!! Ets una bona professora i professional, m'han donat ganes de fer un curs...

    Petons!!

    ResponderEliminar

Moltes gràcies !!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...