14/12/12

Diari de Nadal

Doncs sí, al final m'he animat i ja tinc començat el meu diari de Nadal o recull del que ens passarà fins el dia de Reis. Bé al menys, amb aquesta intenció l'he començat. De moment, no l'he enquadernat, la intenció és fer-ho amb anelles, però abans de foradar.... esperaré a veure l'evolució.
Pues sí, al final me he animado y ya tengo empezado mi diario de Navidad o un mini para recoger lo que nos pasará hasta el día de Reyes. Bueno, al menos, con esta intención lo he empezado. De momento, no lo he encuadernado, la intención es hacerlo con anillas, pero antes de agujerear... esperaré a ver la evolución.


Aquesta és la portada, roba de patchwork cosida a doble cartró amb espuma interior, roba de sac que m'encanta, un cor fet a ganxet, lletres amb purpurina... Penso que només la portada diu molt de tot el que m'agrada no ??? Tot i que falta el que més m'agrada!!! EL PAPER !!!
Esta es la portada, tela de patchwork cosida a doble cartón con espuma interior, tela de saco que me encanta, un corazón de ganchillo, letras con purpurina...Creo que sólo la portada dice mucho de todo lo que me gusta no ??? Aunque falta lo que más me gusta !!! EL PAPEL !!!

Primeres pàgines: Sí, sí, a partir d'ara tot és paper, això sí amb un element comú a la gran majoria de les pàgines que és la roba de sac !!!
Primeras páginas: Sí, sí, a partir de ahora todo es papel, eso sí con un elemento común en la mayoría de las páginas que es la tela de saco !!

Paper cosit, amb butxaca de paper trencat, collage fotogràfic, tag pels records, i...roba de sac i un trosset de la roba de la portada.
Papel cosido, con bolsillo de papel roto, collage fotográfico, tag para los recuerdos, i ... ropa de saco y trocito de tela de la portada.
I aquesta, doncs més paper, amb tag, cosit, washi, paper trencat i.... la darrera adquisició una carpetilla d'emboss amb cinta mètrica ;-). El paper m'agrada moltíssim és de WeRMemoryKeepers.
Y esta página, pues con más paple, con tag, cosido, washi, papel roto y ... la última adquisición: una carpetilla d'emboss con cinta métrica ;-). El papel me gusta mucho, es de WeRMemoryKeepers.

Una transparència, amb retalls de papers de col.leccions antigues i sac jejejeje.
Una transparencia, con retales de papel de colecciones antiguas y saco jejejeje.

Per l'altre cara de la transparència, amb aquesta cinta que m'encantaaaa.
Por la otra cara de la transparencia, con esta cinta que me encantaaaa.


Les pàgines són força senzilles, però m'agraden molt com estan quedant. I per avui, ho deixem aquí, que si no queda una entrada kilomètrica ....
Las páginas son bastante sencillas, pero me gustan mucho como están quedando. Y por hoy, lo dejamos aquí, que si no queda una entrada kilométrica....

Bon cap de setmana !!!
¡¡¡Feliz fin de semana !!!

10 comentarios:

  1. T'està quedant molt bonic!!! M'encanten els papers, i la portada tan brillant...
    Bones Festes!!!

    ResponderEliminar
  2. Crec que fas bé a esperar a enquadernar, o fer com jo i llavors triar unes anelles de les que s'obren i vas fent.
    És preciós Raquel, les pàgines no cal carregar-les perquè llueixin!!!
    Un petonàs i Bon Nadal!!

    ResponderEliminar
  3. A mi m'agraden sobretot per la senzillesa. I tant vermell dóna una sensació de calidesa. A continuar així! Petons

    ResponderEliminar
  4. Molt bonic el diari de Nadal, m'encanta la portada amb roba! I si enquadernes al final penso que pots treballar més bé cada pàgina!!! Petonets

    ResponderEliminar
  5. Precioso Raquel, la portada es muy bonita!!!
    Un besazo!!!

    ResponderEliminar
  6. M'agrada moltísssim!!!! Me l'ensenyaràs?

    ResponderEliminar
  7. Està mol xulo raquel ! de senzill no té res ja que les pàgines per si soles ja son moníssimes!

    ResponderEliminar
  8. Està xulíssim, és una passada, no em pareix gens senzill i queda molt maco, jo crec q el faré només dels dies de nadal, o de dies assenyalats.
    Un abraç

    ResponderEliminar
  9. M'agrada la portada i la tela de sac!

    ResponderEliminar

Moltes gràcies !!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...