6/3/11

Pel meu aniversari !!!


Tot i que amb aquesta foto no ho sembla, el passat dijous 3 de març vaig fer:


I ho vaig poder celebrar amb la família i els amics, que més puc demanar ??? Doncs a sobre de poder celebrar-ho amb mooolta alegria les meves grans sorpreses van ser els regals. El meu marit un accessori per anar a París i dinerets, això sí amb la condició de que són per gastar-ho a París... ainsssss que vindré amb sobre pes a la maletaaaaaaa. No m'agrada que em donin  diners, però la veritat és que aquest any m'anirà molt bé per a la fira de París jejejejeje.

Però això no acaba aquí, la colla em va regalar roba molt mona i ara us deixo amb uns regals molt especials i gens esperats:


Mireu quina monada tot !!! I quina currada, com estan de cuidats els detallets, fins i tot una MAFALDA !!!


No el trobeu moníssim !!! Les flors semblen de l'estil scrap !!! Us puc assegurar que és una passada físicament i el millor de tot és que està fet a mà.


I aquests són els regals de la meva cunyada Sònia i el meu germà. Un imperdible de la Mafalda, un kit bàsic amb cutter, cel.lo, regle, llapís. Fixeu-vos-hi en les composicions, la Sònia és una màquina de les fotocomposicions. I el darrer regal "tachán" un taller a la fira de Badalona que fa la Yolanda a Natural Scrap. I jo que pensava que no en podria fer cap taller aquest mes !!!

Així que només em resta que agraïr de tot cor la vostra amistat, la vostra presència, la vostra companyia, tindre una família tan guay i aquest regals tan inesperats.

Petonets a tots !!!

14 comentarios:

  1. Moltes felicitats, no sembla pas que tinguis 37 anys.
    Ja veuràs aquesta maleta com tornarà.
    A passar-s'ho bé que queda res per a marxar a París.
    Un petó.

    ResponderEliminar
  2. 37 ???!!!! :O
    Felicidades guapa ;)

    ResponderEliminar
  3. Si pareces una niña!!!!!! nadie diría que has cumplido 37.
    Muchísimas felicidades aunque sea con retraso!!!!!
    Y me alegro de los muchos regalos que recibiste.
    Tus chicos está guapísimos.
    Un abrazo

    ResponderEliminar
  4. ¡¡¡Moltes Felicitats!!!!!
    37 anys...una nena!!!!! i els regals són genials, el millor poder compartir i sentir que t´estimen tant..i... ens veiem al taller!!!!!!!! yujuuuuu
    Petonassos!!

    ResponderEliminar
  5. moltíssimes felicitats,guapa!!!!!! no ho diguis a ningú, q en tens 37, q no ho sembla pas! espero q hagi estat un gran aniversari! i ara a disfrutar els regalets!!!!

    ResponderEliminar
  6. Moltíssimes felicitats! Quin munt de regalets més bonics! I els teus nens... molt guapos! Molts petonets

    ResponderEliminar
  7. Nena! que ben portats!!! Moltes felicitats i disfruta d'aquests regalets tant xulis que t'han fet!

    ResponderEliminar
  8. Mooooltisimes felicitats reinaaa!!!
    Ara a disfrutar de tot el que t'han regalat!!!
    Petonasos wuapa!!!
    Mirim
    Per cert, estas monisima a la foto!!! jajaja!!!

    ResponderEliminar
  9. que maaaca!!! Felicitats!!
    potser ens veiem per bdn, a veure si m'ho puc muntar!

    Petooooooooons

    ResponderEliminar
  10. Moltes felicitats, guapa!!
    Quins super-regals, eh?
    Ptns!

    ResponderEliminar
  11. Ole ole !! Quants regals !!!
    Que xulo el bolso, ja me l'ensenyaràs !
    Petons

    ResponderEliminar
  12. Con retraso pero... Me alegro un montón de que disfrutaras de un día tan especial. Estais guapísimos en la foto (^^) Y de los regalos ¿Qué decir? ¡Si es que te han acertado con todo! Marido, hermano, cuñada, amigos. Eso es porque te lo mereces y estás rodeada de gente que te quiere un montón. Una razón más para celebrar por todo lo alto ¡Que 37 añitos sólo se cumplen una vez! ;) Y si aún por encima están así de bien llevados -ni de coña parece que los tengas- pues... ¡A seguir sumando con alegría!
    Un petò ♥

    ResponderEliminar
  13. MOLTES FELICITATS!! Es veu que t'ho vas passar genial i vas disfrutar d'allò més :) Els detallets m'encanten perquè són d'allò més funcionals i de ben segur que m'han fet molta ilusió pq es veu i més sabent que t'ho han fet especialmente per tu amb les seves pròpies mans!!

    ResponderEliminar

Moltes gràcies !!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...