14/12/10

Postals de Nadal blaves 2010



Aquestes són les primeres postals familiars d'aquest any. Per a mí el Nadal és vermell i daurat, però el dia que vaig veure aquest blau em vaig enamorar. I aquest any volia canviar una miqueta.


I així són per dintre, aquest any les he fet tancades tot i que les properes no sé no sé.... improvitzaré a veure que surt jejejeje.




" Es tiempo de PAZ, es tiempo de AMOR, es tiempo de COMPARTIR, es tiempo de FELICIDAD, es tiempo FAMILIAR  y lo más importante: es tiempo de ILUSIONES, de INOCENCIA y por todo esto os queremos desear.... "

 
Com veieu són senzilletes, he fet servir embossing plata, segells nous de Creativa i uns troquels per la Cuttlebug. És a dir molt molt originals no ho són, però el que volia que fos important aquest any era el missatge.

Les properes seran diferents.... crec que utilitzaré el VERMELL !!!!

Moltes gràcies per les vostres visites i comentaris.

6 comentarios:

  1. Bon Nadal cunyada!!!!

    Son preciosas y el mensaje muy bonito.

    Un beso

    ResponderEliminar
  2. M'agraden en blau, són molt elegants!
    Ptns!

    ResponderEliminar
  3. doncs enn blau són molt boniques també! i elegants com diuen per aquí dalt!!!!!! i pensar que jo encara no les he començat... uf!

    ResponderEliminar
  4. Me encantan las felicitaciones navideñas! la tuya ha quedado muy bonita :) besos

    ResponderEliminar

Moltes gràcies !!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...