22/7/10

Junts podem !!


Junts podem, doncs sí la unitat fa la força i en aquest cas es tracta de força de voluntat. Us explico una miqueta. Som un grup de pares i mares de l'escola que ens hem fet força amics, un d'ells és el Santi (per a qui segueix el blog és l'escriptor de l'Auca). Doncs bé, jo porto gairebé un parell de mesos en molt baixa forma anímica per coses externes. Sempre he sigut molt positiva (amb el meu caràcter és clar) i el Santi per intentar ajudar-me em va escriure una carta on parlava d'una amiga que era la jo positiva. Aquesta carta em va animar molt, però jo continuava de baixon. Un dia em vaig assabentar que ell volia deixar de fumar, de fet ho havia provat vàries vegades, i va ser llavors quan se'm va ocórrer enviar-li una carta per animar-lo en la seva fita, i ell em va proposar de fer-ho junts. Ell deixava de fumar i jo m'esforçava cada dia en aixecar més el cap, en somriure, en mirar-me al mirall... Oi que es maca la història ??? Doncs el dimarts va ser el gran dia d'aquests dos amics. Vaig preparar una targeta blau-grana per a ell i una verda-vermella per a mi. Els colors tenen referència a les cartes enviades.

El Ferran i la Marta, que són les nostres parelles, riuen una mica de nosaltres però que hi faríem sense el seu humor ???


I aquí la foto desprès de la seva darrera cigarreta, i la meva foto amb la targeta i abans d'una reunió que tenia i que forma part dels problemes externs que estic patint....         




Sembla una tonteria, però no sé, jo hi confio en la targeta, en el pacte de si tu pots jo puc i en sortir endevant així que per provar-ho no hi perdrem res. No creieu ??

Moooltes gràcies AMIC !!!!

5 comentarios:

  1. gran, Raquel! la unió fa la força, clar q sí! ànims!

    ResponderEliminar
  2. Quina história més maca! La targeta segella el pacte! Doncs va, ara ha amimar-se!!!
    Petons

    ResponderEliminar
  3. bonica història, de veritat! ànims!

    ResponderEliminar
  4. Es muy importante tener un hombro amigo!!! Ánimos y a cumplir el pacto!!!

    Besos

    ResponderEliminar
  5. Molts ànims a tots dos!! Tenir algú al costat que entengui l'esforç que suposa és important.

    ResponderEliminar

Moltes gràcies !!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...