16/7/10

Caixa per l'Ana


Aquesta caixeta la vam començar al taller dels dijous de la Mireia. És molt curiòs, però quan tinc un dia dolent o estic molt baixa d'ànims em surt el color rosa !!! I us puc ben assegurar que a mi el rosa dolcet no m'agrada gens ni mica. El fucsia sí pero "rosa mariposa" com li dic jo como que no. Doncs com podeu veure no en tenia un bon dia quan vaig començar aquesta caixeta perque el fons està tota de gesso i disstress rosa !!!!! Això sí com que l'he acabat ara i la veritat tenía millor dia he afegit les lletres en rosa fort i verd festuc d'ombra, a conjunt amb les floretes. Finalment crec que m'ha agradat el resultat.
Li regalaré a l'Ana, la nena dels punts de llibre, perquè no li havia fet encara el regal de naixement (no tinc perdò) però és el que tenen els segons, que les mamis mai ens decidim a demanar res en concret perquè en tenim de tot així que ara li afegirem un sobre amb contingut a l'interior, i la caixa que li quedi de record.

Esta caja la comenzamos en el taller de los jueves de Mireia. Es muy curioso, pero cuando tengo un día malo o estoy baja de ánimos me sale el color rosa !!! Y os puedo asegurar que a mí no me gusta el rosa palo nada de nada. El fucsia sí pero el "rosa mariposa" como le digo yo como que no. Así que como podeis ver no tenía un buen día cuando la empecé porque el fondo está toda de gesso y disstress rosa !!! Eso sí como la he acabado ahora y la verdad tenía mejor día, he añadido las letra en rosa fuerte y verde pistacho como sombra, a conjunto con las flores. Al final creo que me ha gustado el resultado.
Se la regalaré a Ana la niña de los puntos de libro, porque no le he hecho todavía el regalo de nacimiento (no tengo perdón) pero es lo que tienen los segundos, que las mamis no nos decidimos a pedir nada en concreto porque tenemos de todo así que ahora le añadiremos un sobre con contenido en el interior y la caja que le quede de recuerdo.

6 comentarios:

  1. Molt dolça i el color no li queda gens malament.
    Petons

    ResponderEliminar
  2. El rosa mariposa no es tu color... pero te ha quedado preciosa y para una niña es el mejor color... Te lo digo por experiencia!!!!

    Besos!!!

    ResponderEliminar
  3. moolt mona! jo tampoc sóc de roses, però de vegades l'ocasió ho requereix, i després en surto satisfeta! osigui, que t'ha quedat molt maca i per una nena és ideal!!!!

    ResponderEliminar
  4. A mi m'agrada molt el rosa per les nenes, em van dir que simbolitzava l'amor pur. La caixeta t'ha quedat molt maca!

    ResponderEliminar
  5. Raquel tu caja te quedó bien linda... Siempre está tu toque personal...
    Un abrazo desde Venezuela
    Marjorie Arte y Papel

    ResponderEliminar
  6. Molt maca! Tots els colors tenen la seva ocasió, no?
    salutacions. Sílvia

    ResponderEliminar

Moltes gràcies !!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...