7/11/11

Un barret



Fa uns dies em van encarregar fer un àlbum, però havia de tenir forma de barret. Doncs aquí el tenim un barret de copa!!! L'àlbum fa 23x23cm i conté 46 fotos.
La portada no necessitava molt detall, només una xapa de Station Scrap, amb la paraula avui, una paraula petita però amb molt de significat.


Les fotos eren molt originals, degut a que tothom es va fotografiar amb barrets que el destinatari de l'àlbum te. Una idea gènial!!!

I ara us ensenyo els interiors:


Per guanyar espai a la pàgina: una cascada de fotos


Continuem amb les págines:


Imitant segells



En aquesta página necessitava més espai per les fotos, així que em vaig decidir per una targeta lliscant:




Peces de domino


Ja per acabar un pop-up amb tot el significat de la frase!!


I, és clar, aquest àlbum necessitava un embalatge especial, així que em vaig decidir a fer-li una capsa a mida:



Com a tip, us diré que l'anella de l'àlbum la vaig folrar amb tissue-tape musical.



Moltes gràcies per la visita.



21 comentarios:

  1. T'ha quedat d'alló més original!!!petonets

    ResponderEliminar
  2. Mola xulo i original, la forma de l'àlbum amb les fotos amb barret, m'agrada molt!!
    Ptns!

    ResponderEliminar
  3. Qué original! I la caixa es estupenda!
    petons. Sílvia

    ResponderEliminar
  4. Un álbum en forma de barret! jajaj!!! no ho havía vist mai! queda molt original
    Petons reina
    Miriam

    ResponderEliminar
  5. És molt original, m'encanta tot, tot, tot!!! Gràcies pel teu carinyós comentari! petonets

    ResponderEliminar
  6. Como ya han comentado, igual opino que es una idea super original y te quedó muy chulo ! ;)

    ResponderEliminar
  7. La forma del album encaja ala perfección con los papeles que has elegido. Muy buen trabajo.Bss

    ResponderEliminar
  8. Més personalitzat impossible! preciós treball Raquel, original 100%. Petó

    ResponderEliminar
  9. Muy,pero que muy original!!!!
    Es un regalo fantástico que seguro le encantó.
    Y además muy aprovechado porque hay cantidad de fotos!!!
    Y el remate la caja, preciosa!!!
    Un abrazo

    ResponderEliminar
  10. Un àlbum molt divertit, m'encanta la manera de barret i les fotos. Un petó.

    ResponderEliminar
  11. que originalllllllllll¡¡¡¡¡¡¡¡

    ResponderEliminar
  12. ¡Nenaaaa! ¡Qué original! Te ha quedado de cine, un detallazo añadido el forrar la anilla... ¡Y hasta una cajita para guardarlo! Será un regalo completito completito ¡Seguro que le encanta! Un petó ♥

    ResponderEliminar
  13. Hola
    Jo sóc de las que surt amb el barret, nomes dir que el regal va encantar a tothom i que és un treball genial i precios.
    Gràcies

    ResponderEliminar
  14. Quin àlbum tant original! m'agrada molt! segur que les hi ha encantat

    ResponderEliminar
  15. ¡Chulísimo! Me gusta mucho la forma, es muy original! Y también el pop-up!
    Kisses

    ResponderEliminar
  16. Per fi m'he enrecordat de mirar el blog i el barret!!

    Quina passada! M'ha encantat!! Vindrè a fer una sessió al final eh? Però amb els menuts, que jo no tinc tan nivell! jejje

    Fins demà o dilluns..!

    ResponderEliminar
  17. Qué chulo! Yo también me quito el sombrero. Es precioso y ORIGINAL. Un beso.

    ResponderEliminar

Moltes gràcies !!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...